Γλυκές συνταγές, Τρόφιμα και οφέλη

Μαύρη σοκολάτα, απόλαυση με οφέλη

Μήπως αποφεύγετε τελευταία τη σοκολάτα, λόγω μιας επιθυμίας να ακολουθήσετε μια πιο υγιεινή διατροφή απ’ ό,τι στο παρελθόν ή επειδή προσπαθείτε να χάσετε κάποια κιλά και θεωρείτε ότι δεν ταιριάζει στη δίαιτά σας; Δεν υπάρχει αμφιβολία πως κάποιες μορφές σοκολάτας είναι πλούσιες σε θερμίδες, αλλά αν επιλέξετε προσεκτικά, μπορείτε να απολαύσετε αυτή τη γλυκιά γεύση και παράλληλα μια σειρά οφέλη για την υγεία.

 Μπορεί σε πολλούς να μην αρέσει η μαύρη σοκολάτα αλλά τα ωφελεί που μας δίνει θα σας εκπλήξουν.

Δεν χρειάζονται συστάσεις για αυτό το πολύτιμο τρόφιμο που χρονολογείται από το 2000 π.Χ. Εκείνη την εποχή, οι Μάγια από την Κεντρική Αμερική, οι πρώτοι γνώστες της σοκολάτας, την έπιναν ως ένα πικρό ρόφημα που είχε υποστεί ζύμωση ανακατεμένο με μπαχαρικά ή κρασί. Οι σπόροι (ή τα φασόλια) εξάγονται από τον λοβό και ζυμώνονται, ξηραίνονται και καβουρδίζονται σε αυτό που αναγνωρίζουμε ως κόκκους κακάο.

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει 50-90% στερεό κακάο, βούτυρο κακάο και ζάχαρη, ενώ η σοκολάτα γάλακτος περιέχει από 10-50% στερεό κακάο, βούτυρο κακάο, γάλα σε κάποια μορφή και ζάχαρη. Αν και η μαύρη σοκολάτα δεν πρέπει να περιέχει γάλα, μπορεί να υπάρχουν ίχνη γάλακτος από διασταυρούμενη μόλυνση κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας, καθώς τα ίδια μηχανήματα χρησιμοποιούνται συχνά για την παραγωγή γάλακτος και μαύρης σοκολάτας. Οι σοκολάτες χαμηλότερης ποιότητας μπορεί επίσης να προσθέσουν λίπος βουτύρου, φυτικά έλαια ή τεχνητά χρώματα ή γεύσεις. Η λευκή σοκολάτα δεν περιέχει στερεά κακάο και παρασκευάζεται απλώς από βούτυρο κακάο, ζάχαρη και γάλα.

Η μαύρη σοκολάτα έχει φυτικές ίνες , σίδηρο , μαγνήσιο , αντιοξειδωτικά και επίσης μειώνει τον κίνδυνο εμφανίσεις θρομβώσεων, την πίεση αλλά και την LDL χοληστερόλη. Προτιμήστε αυτές που έχουν 70% περιεκτικότητα σε κακάο.

σχετικές αναρτήσεις