Τρόφιμα και οφέλη

Οι“Μαγικές” ιδιότητες των μωβ τροφίμων

Ποιες μωβ τροφές πρέπει να βάλεις άμεσα στο διατροφολόγιό σου για βέλτιστα επίπεδα υγείας

                 Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στα μωβ λαχανικά και φρούτα.

                                             Που οφείλεται το μωβ χρώμα;

                                   Το  μωβ χρώμα οφείλεται στις ανθοκυανίνες.

Εσύ θα το δοκίμαζες;

     Πρόκειται για χημικές ουσίες που προάγουν την υγεία και βοηθούν στην προστασία των κυττάρων και αποτρέπουν την πρόωρη γήρανση και ενισχύουν το ανοσοποιητικό.

Οι ανθοκυανίνες προστατεύουν επίσης το καρδιαγγειακό σύστημα, τα αγγεία και τις φλέβες.

Περιέχουν αντιοξειδωτικά και έχουν υπέρ-δυνάμεις που βοηθούν στην διατήρηση σημαντικών λειτουργιών του σώματος , μείωση αρτηριακής πίεσης κ της χαμηλής χοληστερίνης, βοηθούν στην πρόληψη της παχυσαρκίας και του διαβήτη , μειώνουν τον κίνδυνο του καρκίνου παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη παθήσεων που δημιουργούνται από βλάβες των κυττάρων. Είναι σημαντικό να είναι βιολογικές

Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες , βιταμίνη Κ,,Α,C,B6.

Σε ένα πλάνο διατροφης όλα τα λαχανικά πράσινα αλλά και όλα τα υπόλοιπα πολύχρωμα τρόφιμα συνθέτουν ένα πανέμορφο διατροφικό ουράνιο τόξο που πρέπει να είναι μέσα στην μέρα στα κύρια γεύματα μας.

Τα μωβ τρόφιμα είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, πολυφαινόλες και ανθοκυανίνη τα οποία συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης ενώ ενισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου. Ας δούμε όμως τώρα ποιες μωβ τροφές πρέπει να βάλεις άμεσα στο διατροφολόγιό σου για βέλτιστα επίπεδα υγείας.

1) Παντζάρια

2) Blueberries

3) Μωβ λάχανο

4) Βατόμουρα

5) Μωβ κουνουπίδι

6) Acai berries

7) Μωβ καρότα

8) Μελιτζάνες