Γλυκές συνταγές

Υγιεινά pancakes χωρίς ζάχαρη και χωρίς γλουτένη

Εάν κάνετε διατροφή και ζητάτε διακαώς γλυκό ή απλά θέλετε αποφεύγετε την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης, αυτή η συνταγή είναι η ιδανική λύση. Μπορείτε να τις ετοιμάσετε για πρωινό, τα παιδιά θα τις λατρέψουν, είναι νηστίσιμες και vegan.

Υλικά Συνταγής

  • 1/2 φλιτ. βρώμη
  • 1 ώριμη μπανάνα
  • 3-4 κ.σ. γάλα καρύδας κονσέρβας
  • 3 κ.σ. vegan σοκολάτα χωρίς ζάχαρη ψιλοκομμένη
  • κανέλα
  • αλάτι

Για το σερβίρισμα

  • φρούτα (αποφηραμένα ή berries)
  • σιρόπι σφενδάμου
  • vegan σοκολάτα χωρίς ζάχαρη λιωμένη

Εκτέλεση

Πολτοποιούμε τη μπανάνα, προσθέτουμε όλα τα υλικά και τα ανακατεύουμε. Το αφήνουμε για 15 λεπτά στο ψυγείο. 

Αλείφουμε ελάχιστο λάδι με πινέλο ή ένα κομμάτι χαρτί στον πάτο του τηγανιού. 

Ρίχνουμε τον χυλό στο τηγάνι, ανάλογα με το μέγεθος που θέλουμε να έχουν τα pancakes μας. Αφήνουμε να ψηθούν για λίγο.

Γυρίζουμε με την σπάτουλα και αφήνουμε να ψηθούν και από την άλλη. 

Καλή επιτυχία και καλή απόλαυση!